حواشی دنباله‌دار در آتالانتا؛ گومز باز هم به سرمربی طعنه زد

حواشی دنباله‌دار در آتالانتا؛ گومز باز هم به سرمربی طعنه زد

پایگاه خبری فوتبالی – پاپو گومز که به شدت با سرمربی تیم آتالانتا دچار اختلاف شده بار دیگر پاسخ گاسپرینی را داد تا حاشیه‌ها همچنان در این تیم وجود داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه آتالانتا انتظار دارد گومز در فصل نقل و انتقالات زمستانی به فروش برسد زیرا هیچ راهی برای همکاری او گاسپرینی پس از حاشیه های فراوانی که به وجود آمده، باقی نمانده است. حالا هم گومز باز هم به سرمربی تیمش که از ماه دسامبر تا امروز تنها ۳۷ دقیقه به او میدان داده طعنه زده است.

گاسپرینی در جدیدترین گفت و گوی خود به اسکای اسپورت گفته: این تصمیمی بود که با بررسی فاکتورهای مختلف گرفته شد. نیاز داشتیم تا سبک متفاوتی را با تیم پیدا کنم و با آن بازی کنیم. در این دوره هم با گومز مشکل پیدا کردیم زیرا نمی‌خواست تا خود را با شرایط جدید وفق بدهد. او در خط هافبک آزار می‌دید و فرویلر به او کمک می‌کرد.

پس از این صحبت‌ها گومز در مقام پاسخگویی برآمد و در اینستاگرام خود پاسخ سرمربی تیم آتالانتا را داد. او یک سری استوری منتشر کرده بود که در آن‌ها صحنه‌های مربوط به کمک کردن او به خط هافبک دیده می‌شد و به این ترتیب می‌خواست به سرمربی‌اش طعنه بزند که اوست که به تیم کمک می‌کند.

1101