چرا مجیدحسینی با ترابزون تمدید نمی‌کند؟ (عکس)

چرا مجیدحسینی با ترابزون تمدید نمی‌کند؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه صاباح ترکیه خبر داده است که مجید حسینی به دلیل حضور در تیم ملی ایران، از تمدید قرارداد با ترابزون خودداری می کند.

به گزارش فوتبالی، رسانه ترکیه ای صاباح خبر داده است که مجید حسینی مدافع ایرانی ترابزون فعلا پاسخی به پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قراردادش نداده است.

آنگونه که این وب سایت نوشته است، ظاهرا مدیران باشگاه ترابزون برای حفظ حسینی در تیمشان، به او پیشنهاد قراردادی دو ساله با دستمزد سالیانه 750 هزار یورو داده اند که این مدافع ایرانی تاکنون پاسخی به این پیشنهاد نداده است.

از سوی دیگر، صاباح نوشته است که تیم‌های ارزروم، دنیزلی اسپور، کایزری اسپور و قونیه اسپور ترکیه و چند تیم اروپایی مشتریان مجید حسینی هستند ولی این بازیکن می‌خواهد زمان بیشتری را با تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد و این موضوع را به کادر فنی و مسئولان باشگاه ترابزون اسپور هم منتقل کرده است.

عبدالله آوچی سرمربی ترابزون به مدیران این تیم اصرار کرده است که حسینی را در ترابزون حفظ کنند و به همین دلیل انتظار می رود جلسه دیگری برای ترغیب حسینی برگزار شود تا آنها این مدافع ایرانی را مجاب کنند در این تیم بماند.

مجید حسینی که در ابتدای فصل مورد غضب سرمربی ترابزون واقع شده بود و در بیشتر دیدارهای این تیم نیمکت نشین شده بود، در دو دیدار اخیر ترابزون در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و این تیم در این دو مسابقه نیز به پیروزی دست یافت. حسینی در این دو دیدار با کسب نمرات بالا، از بهترین بازیکنان زمین بود.

7474