مسی برای اولین بار پس از شیوع کرونا روشن شد؟

مسی برای اولین بار پس از شیوع کرونا روشن شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، پس از شیوع ویروس کرونا و قرنطینه‌ای که به خاطر آن پیش آمد، به شدت افت کرده و عملکرد ضعیفی داشت اما اکنون در سال 2021 دوباره دارد احیا می‌شود به طوری که در این سال 4 گل در 3 بازی به ثمر رسانده است و در واقع در دو بازی پیاپی دبل کرده است. او مقابل گرانادا عملکردی خیره کننده داشت.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در شروع فصل جدید، تا مدتی طولانی موفق نشده بود که در جریان بازی گلزنی کند و گل‌های اندکی هم که به ثمر رسانده بود از روی نقطه پنالتی بودند اما پس از پایان سال 2020 به نظر می‌رسد که مسی دوباره شارژ شده و روشن شده است. او پس از قرنطینه و شیوع کرونا عملکرد ضعیفی داشت و تنها دستاورد او در سال 2020، شکستن رکورد پله به عنوان بهترین گلزن برای یک باشگاه در کل تاریخ بود اما اکنون و در سال 2021 دوباره دارد جان می‌گیرد و از روی ضربات ایستگاهی هم پس از مدت ها گلزنی کرده.

در هر صورت سال 2021 برای لیونل مسی سالی بسیار مهم و حیاتی خواهد بود چرا که او در این سال قراردادش به پایان می‌رسد و باید دید که تمدید در کار خواهد بود یا لئو مسی در حال طی کردن آخرین ماه هایش در جمع آبی و اناری پوشان است.

1470