عکس؛ تماشای بازی تاتنهام در جام حذفی از روی درخت!

عکس؛ تماشای بازی تاتنهام در جام حذفی از روی درخت!

پایگاه خبری فوتبالی - در این دور از رقابت‌های جام حذفی انگلیس، موسوم به FA Cup، تاتنهام و مارین در ورزشگاه خانگی باشگاه مارین به مصاف هم رفتند که تاتنهام موفق شد با نتیجه‌ی 5 بر 0 به پیروزی برسد و یک برد راحت بدست آورد اما نکات جالب توجهی در این بازی وجود داشت.

به گزارش فوتبالی،  تیم فوتبال مارین که یک باشگاه شاغل در لیگ سطح 8 انگلیس است، ورزشگاهی در حد و اندازه های تیم های لیگ برتری ندارد به طوری که تماشاگران جای درست و حسابی برای نشستن ندارند. در واقع این ورزشگاه سکو و جایگاهی برای تماشاگران ندارد و مردم از پشت فنس ها و نقاط مختلف به تماشای بازی مشغول شدند. یکی از تماشاگران برای اینکه این بازی را تماشا کند از یک درخت که اطراف ورزشگاه بوده، بالا رفته و از روی آن مشغول تماشای بازی شده است. نکته‌ای که در نوع خود بسیار عجیب و جالب توجه به نظر می‌رسد.

کمتر شاهد آن بوده‌ایم که در رقابت‌هایی که در سطح فوتبال انگلیس برگزار می‌شود، تماشاگران برای دیدن بازی از درخت بالا بروند و از روی آن مشغول دیدن بازی شوند اما اکنون در جام حذفی و با توجه به شرایطی که ورزشگاه باشگاه مارین داشته، این اتفاق رخ داده است.

1470