خبر بد پیرلو برای هواداران یوونتوس: دیبالا مصدوم شد

خبر بد پیرلو برای هواداران یوونتوس: دیبالا مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس روز یکشنبه اعلام کرد که پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی تیمش از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شده است.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس با نتیجه سه بر یک در مقابل ساسولو پیروز شد که دیبالا به علت مصدومیت در نیمه اول از زمین خارج شد. پیرلو در پایان بازی در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت :" دیبالا دچار مصدومیت شده و احساس درد داشت. در روزهای آینده شرایطش را بررسی خواهیم کرد و امیدواریم که مشکلش جدی نباشد."

دیبالا که به عنوان زوج رونالدو در ترکیب اصلی قرار گرفته بود در دقیقه 42 و در حالی که شدیدا احساس درد داشت، از زمین خارج شد و جای خود را به کولوسفسکی داد. دیبالا در این فصل دو گل در لیگ ایتالیا و یک گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسیده است. یوونتوس که در حال حاضر در رتبه چهارم لیگ ایتالیا قرار دارد، هفته اینده بازی بسیار مهمی مقابل اینتر دارد که در صورت کسب پیروزی می توانند اختلاف خود را با بالای جدول کاهش بدهند. در حال حاضر اینتر با چهار امتیاز بیشتر از تیم یووه در رتبه دوم قرار دارد. بیانکونری ها در این فصل اکثر بازیهای مهم خود را با پیروزی به اتمام رسانده اند و حالا نوبت بازی مقابل اینتر است که باید دید چه اتفاقی در آن رخ خواهد داد.

4125