عکس؛ فرصت‌سوزی مضحک کولوسفسکی مقابل چشمان رونالدو

عکس؛ فرصت‌سوزی مضحک کولوسفسکی مقابل چشمان رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی -  در انتهای نیمه اول دیدار یوونتوس و ساسولو در چهارچوب رقابت‌های هفته‌ی هفدهم سری آ، دژان کولوسفسکی روی یک صحنه که کریستیانو رونالدو هم در آن حضور داشت، به شکل مضحکی دروازه خالی را با ضربه‌ای بد به بیرون زد. تصمیم کولوسفسکی در آن لحظه عجیب به نظر می‌رسید.

به گزارش فوتبالی، روی یک موقعیت حساس که کریستیانو رونالدو به عنوان یک گزینه در آن حضور داشت، کولوسفسکی از هم‌تیمی خود که در حال تک به تک شدن با کونسیلی، دروازه‌بان ساسولو بود، یک پاس دریافت کرد و در شلوغی محوطه‌ی جریمه، دروازه برای او خالی بود اما دژان کولوسفسکی که نتوانسته بود به درستی توپ را استپ کند می‌خواست به طور هوایی و از روی سر بازیکنان توپ را وارد دروازه کند اما ضربه‌ی او آرام بود و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت و شوتش اصلا در چهارچوب نبود. کریستیانو رونالدو که شاهد این صحنه بود، واکنشی به این قضیه نشان نداد اما خودِ او هم می‌توانست گزینه‌ای برای پاس دادن در این صحنه باشد.

به نظر می‌رسد که دژان کولوسفسکی روی این صحنه، دچار عجله شده بود و تصمیمی شتاب‌زده گرفته بود و می‌خواست به شکلی غیر از حالت عادی دروازه را باز کند و توپ را از روی سر بازیکنان رد کند چرا که فکر می‌کرد در شلوغی محوطه نمی‌توان توپ را زمینی گل کرد اما در نهایت ناکام ماند.

یوونتوس این بازی را با نتیجه‌ی سه بر یک برد.

1470