عکس؛ پرواز بلند و تماشایی «هواپیمایی رونالدو»

عکس؛ پرواز بلند و تماشایی «هواپیمایی رونالدو»

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس کمتر از یک ماه دیگر 36 ساله می شود.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی با وجود این که سنش بالا رفته اما همچنان یکی از آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیاست. رونالدو در دوران فوتبال بی نظیر خود همیشه به شدت مراقب شرایط بدنی خود بوده است و به شدت درون و بیرون زمین حرفه ای بوده است و همین مسئله باعث شده تا در طول 20 سال اخیر بتواند رکوردهای بزرگی را بشکند و البته همیشه جهش های بلندش مورد توجه بوده است.

رونالدو که پنج بار توپ طلا برده، به گفته خودش می خواهد که تا 41 سالگی به بازی کردن ادامه بدهد اما به نظر می رسد که این ادعا  بی جا نبوده است. رونالدو یکشنبه عصر دوباره در بازی یوونتوس و ساسولو هنرمندی خود را نشان داد. مهاجم اسطوره ای که توسط برخی عنوان بهترین بازیکن تاریخ را دارد، همچنان یکی از متخصصان جهش های شگفت انگیز است.

در بازی یوونتوس و ساسولو، دیبالا سانتری را از جناح چپ محوطه جریمه انجام داد که رونالدو یک پرش بی نظیر داشت که ارتفاع او حتی از دستان مشت کرده آندره آ کونسیلی دروازه بان حریف نیز بلنند تر بود. کونسیلی نیز به هوا پریده بود اما نتوانست خودش را به رونالدو برساند. شاید چنین پرش هایی برای یک انسان باورنکردنی به نظر برسد اما به نظر می رسد که ستاره پرتغالی یک فرا انسان است که لیاقت همه تمجیدهایی که از خودش و هیکلش می شود را دارد.

4125