شوخی بامزه گتوزو با مقایسه خودش و برد پیت!

شوخی بامزه گتوزو با مقایسه خودش و برد پیت!

پایگاه خبری فوتبالی - ناپولی در روز یکشنبه پیروزی نزدیک و سختی را در مقابل اودینزه کسب کرد. بازیکنان گتوزو نمایش خوبی نداشتند اما  در دقیقه 90 به لطف گل باکایوکو پیروز شدند.

به گزارش فوتبالی، در پایان بازی گتوزو سرمربی ناپولی با لحنی که کاملا شوخی در آن مشهود بود به مقایسه بازی ناپولی با برد پیت، بازیگر سرشناس هالیوود پرداخت و در پایان بازی مقابل اودینزه گفت:" تیم ما همیشه می خواهد خوب بازی کند اما گاهی اوقات بد بازی کردن هم خوب و ضروری است. نمی توانیم همیشه مثل برد پیت باشیم، با موهای بلوند و چشمان آبی. گاهی باید کمی زشت باشیم، مثل خودم! چهارشنبه یک بازی عالی مقابل اسپتزیا داشتیم و باختیم و مهم بود که بتوانیم سه روز بعد امتیازات از دست رفته را برگردانیم و پیروزی ارزشمندی را کسب کنیم."

ناپولی در حال حاضر با 31 امتیاز از 16 بازی در رتبه ششم جدول لیگ ایتالیا قرار دارد و 9 امتیاز تا میلان صدرنشین فاصله دارد اما قطعا تلاش خواهند کرد تا در میان چهار تیم بالای جدول قرار بگیرند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. گتوزو کم کم استایل مربیگری خود را در ناپولی پیدا کرده است و به نظر می رسد که به خوبی از پس مدیریت تیم در بیش از یک سالی که هدایت ناپولی را به عهده گرفته، برآمده است.

4125