ترکیب یوونتوس و ساسولو مشخص شد؛ دیبالا زوج رونالدو ماند

ترکیب یوونتوس و ساسولو مشخص شد؛ دیبالا زوج رونالدو ماند

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب یوونتوس برای بازی مقابل ساسولو مشخص شد که دمیرال در خط دفاعی قرار گرفت در حالی که براردی شاخص ترین چهره ساسولو است.

به گزارش فوتبالی، بیانکونری ها امشب فرصت خوبی دارند که برنده شوند و با یک بازی کمتر از رم با یک امتیاز کمتر از جالوروسی ها در رتبه چهارم قرار بگیرند. یووه پس از غلبه بر میلان در چهارشنبه شب ، با انگیزه بالایی در بازی امشب حضور می یابد هر چند که الکس ساندرو و کوادرادو به علت ابتلا به کرونا حضور دارند. نتیجه تست کرونای دلیخت نیز دیروز مثبت شد و بدین تریب دست پیرلو در خط دفاعی بسته بود و  دمیرال در ترکیب قرار گرفت و فرابوتا نیز دوباره در خط دفاعی فیکس شد. فدریکو کیه زا و وستون مک کنی در جناحین قرار گرفتند و دیبالا و رونالدو در خط حمله حضور دارند. موراتا نیز کار را از روی نیمکت آغاز می کند. ساسولو در این بازی براردی کاپیتان خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و رومانیا و ریچی دیگر غایبان هستند. جونیور ترائوره، فلیپ یوریچیچ، جورجیو دفرل بدین ترتیب پشت سر کاپوتو قرار گرفته اند و بوگا روی نیمکت نشسته است. 

ترکیب یوونتوس در بازی امشب بدین شرح است : شزنی، دنییلو، بونوچی، دمیرال، فرابوتا، کیه زا، بنتانکور، آرتور، مک کنی، دیبالا و رونالدو.

ساسوسو نیز با این ترکیب وارد میدان می شود: کونسیلی، مولدور، چیریچس، فراری، کریاکوپولوس، اوبیانگ، لوکاتلی، دفرف، یوریچیچ، ترائوره و کاپوتو.

4125