محمد: کُری خواندن برای هوادار است نه پیشکسوت باشخصیت

محمد: کُری خواندن برای هوادار است نه پیشکسوت باشخصیت

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: کُری خوانی برای هواداران است نه پیشکسوتان با شخصیت تیم‌ها؛ در این شرایط باید تمرکز همه روی تیم باشد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، علیرضا محمد در خصوص جدال استقلال و پرسپولیس در چارچوب دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور اظهار، داشت: به نظر من پرسپولیس یک تیم غیر قابل پیش‌بینی بوده و در این چند ساله هم این موضوع را نشان داده است. استقلالی‌ها باید از پرسپولیس بترسند.

وی ادامه داد: با اینکه پرسپولیس هافبک بازیساز و مهاجم تمام‌کننده ندارد اما به نظرم اتفاقاتی در دربی رخ می‌دهد که همه را شوکه می‌کند. پرسپولیس زور بردن استقلال را دارد و بازیکنان تاثیرگذاری در ترکیبش بازی می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره کُری خوانی برخی پیشکسوتان در فضای مجازی علیه یکدیگر اظهار داشت: به نظر من اصلا کار خوبی نیست. کری خوانی برای هواداران است نه پیشکسوت با شخصیت. پیشکسوت با شخصیت لزومی ندارد که این حرف‌ها را بزند بلکه باید تمرکز همه از بازیکنان گرفته تا پیشکسوتان روی بازی باشد.

محمد افزود: ما بیرون گود هستیم و حتی در جمع بازیکنان و کادرفنی هم نیستیم که بخواهیم کری بخوانیم. حالا واقعاً نمک فوتبال برای هواداران به همین کری خوانی‌ها است اما همان هم باید در قالب احترام باشد. اگر بی‌احترامی شود لذت فوتبال از بین می‌رود.

وی در پایان گفت: توصیه من به بازیکنان پرسپولیس این است که اصلا استقلال را دست‌کم نگیرند. اگر بخواهند استقلال را دست کم بگیرند، پرسپولیس ضرر می‌کند. چون استقلال از نظر تیمی نفرات خوبی دارد و بازی فردا هم یک بازی بسیار سنگین است.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در نود و چهارمین شهرآورد پایتخت فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۶:۳۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

6641