پدیده گرانقیمتی که به کابوس تیم قعر جدولی انگلیس تبدیل شد

پدیده گرانقیمتی که به کابوس تیم قعر جدولی انگلیس تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - شفیلدیونایتد فصل جالبی نداشته است. آنها با فقط دو امتیاز در قعر جدول لیگ انگلیس جای دارند و در هفده بازی خود در لیگ برتر نتوانسته اند پیروز شوند. عملکرد ضعیفشان باعث شده تا ریان بروستر، گران ترین خرید تاریخ این باشگاه هم شرایط خوبی را نداشته باشد  و فعلا نتوانسته برای شفیلد گل بزند.

به گزارش فوتبالی، شفیلد در بازگشت به لیگ انگلیس در فصل 20-2019 عملکرد خوبی داشت و به همین خاطر مدیران این تیم تصمیم گرفتند که در تابستان گذشته برای تقویت تیمشان برای خرید یک بازیکن آینده دار، 26 میلیون یورو بپردازند: ریان بروستر. 

این مهاجم 20 ساله و آینده دار انگلیسی اما به یکی از ناامیدکننده ترین خریدهای فصل لیگ انگلیس تبیدل شده است. بروستر در این فصل 13 بازی داشته و هیچ گلی نزده است. این بازیکن در جام جهانی زیر 17 سال در سال 2017 با هشت گل، کفش طلای مسابقات را برده بود و در جام جهانی جوانان نیز توپ برنزی مسابقات را کسب کرد.

بروستر همیشه به عنوان یک ستاره آینده دار شناخته می شد. او در آکادمی چلسی رشد کرده و لیورپول در رده جوانان با آغوش باز از او استقبال کرد. در آکادمی لیورپول با مصدومیتی شدید به مدت پانزده ماه مواجه شد تا این که اولین بازیش در تیم بزرگسالان را در سپتامبر 2019 در جام اتحادیه برای تیم کلوپ انجام داد. او در زمستان گذشته قرضی به سوانزی رفت که در تیم ولزی در چمپیونشیپ در 22 بازی یازده گل زد.  عملکرد خوبش باعث شد تا شفیلد به سراغ جذب این بازیکن آینده دار از لیورپول برود  اما فعلا اوضاع برایش خوب پیش نرفته است و به یکی از بدترین خریدهای لیگ انگلیس تبدیل شده است.

4125