رونمایی از ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی

رونمایی از ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی

پایگاه خبری فوتبالی- ترکیب پرسپولیس برای بازی فردا احتمالا این 11 نفر خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، بر اساس اطلاعاتی که به فوتبالی رسیده است، یحیی تیمش را با سیستم چهار دو سه یک به میدان می فرستد.

در سیستم 1-3-2-4 که یحیی گل‌محمدی برای دربی در نظر گرفته، حامد لک درون دروازه است و مهمترین نکته درباره خط دفاعی این تیم، بیرون ماندن مجدد مهدی شیری از ترکیب اصلی است تا مشخص شود که بعد از اتفاقات فینال آسیا، یحیی هنوز نتوانسته به مدافع راست تیمش برای حضور در ترکیب اصلی اعتماد کند.

سیامک نعمتی دفاع راست پرسپولیس در دربی خواهد بود و سعید آقایی که جلوی سپاهان به دلیل محرومیت بازی نکرد، دوباره به ترکیب پرسپولیس برگشته تا در کنار سیدجلال حسینی و کنعانی‌زادگان و نعمتی، 4 دفاع پرسپولیس باشند.

یحیی برای بازی فردا از زوج سرلک و کامیابی‌نیا به عنوان دو هافبک دفاعی‌اش استفاده خواهد کرد و نوراللهی که جلوی سپاهان در پستی جدید به میدان رفته بود، دوباره به خط میانی برگشته است و خبری از امید عالیشاه نیست. عالیشاه در بازی با سپاهان چندان یحیی را راضی نکرد و بر عکس بازی با ذوب آهن، فروغی نداشت.

گل‌محمدی برای بازی فردا از وحید امیری به عنوان وینگر چپ استفاده خواهد کرد و احسان پهلوان هم وینگر راست خواهد بود تا مهدی عبدی که در بازی قبلی پرسپولیس جایی در ترکیب اصلی نداشت، دوباره به ترکیب اصلی برگردد و تک مهاجم تیمش در دربی باشد.

1984