قیمت نفت در قائمشهر، حسابی بالا رفت!

قیمت نفت در قائمشهر، حسابی بالا رفت!

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان سیروس پورموسوی در قائمشهر مقابل نساجی به یک پیروزی شیرین رسیدند و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال به صدر جدول لیگ برتر رسید.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های نساجی و نفت آبادان که از ساعت 15 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد با یک گل به سود نفت آبادان به پایان رسید. کاپیتان نفت آبادان بعد از سه هفته ناکامی در گلزنی، با ضربه ای از راه دور موفق شد دروازه نساجی را باز کند و تیمش را به اولین گل بازی رساند.

نفت آبادان در شرایطی با تک گل طالب ریکانی موفق شد جدال با نساجی را به پایان برساند که دو مصدوم و تعویض اجباری را هم در نیمه او پشت سر گذاشت. عبدالله ناصری مدافع راست نفت آبادان و حسن بیت سعید وینگر چپ این تیم در نیمه اول دچار مصدومیت شدند و تعویض اجباری برای سیروس پورموسوی را در پی داشت.

برتری شاگردان پورموسوی مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر اولین برد خارج از خانه صنعت نفت آبادان در لیگ بیستم است.

یکی از تصمیمات سیروس پورموسوی در بازی مقابل نساجی بازی دادن به فرزین گروسیان به جای حامد فلاح زاده در درون دروازه در جدال با نساجی مازندران بود که بارها با خروج‌های مناسب خود مانع از دستیابی حریف به موقعیت گلزنی شد، در دقیقه 70 بازی و در حالیکه نساجی صاحب یک موقعیت مناسب از روی نقطه پنالتی شده بود، گروسیان ضربه پنالتی،حامد شیری، کاپیتان این تیم را مهار کرد و در ادامه در ریباند هم مدافع نفت ضربه را به کرنر فرستاد تا این دروازه بان نقش تاثیرگذاری در کسب اولین برد نفتی های آبادان در لیگ بیستم داشته باشد.

7655