طعنه کاسیاس به میلانی‌ها: دوناروما باید به باشگاه قوی‌تری بپیوندد!

طعنه کاسیاس به میلانی‌ها: دوناروما باید به باشگاه قوی‌تری بپیوندد!

پایگاه خبری فوتبالی – ایکر کاسیاس در یک توییت درباره آینده دوناروما اظهارنظر کرد. او اعتقاد دارد دوناروما باید به باشگاهی بپیوندد که پتانسیل بیشتری برای موفقیت در اروپا دارد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم میلان در چهارچوب رقابت‌های سری آ به مصاف تورینو رفت و توانست با حساب ۲-۰ حریف خود را شکست دهد. در این بازی دوناروما توانست یک کلین شیت دیگر ثبت کند و در راه حضور متداوم میلان در صدر جدول بدرخشد.

پس از بازی اتفاق جالبی افتاد و کاسیاس نسبت به عملکرد و وضعیت دوناروما توییتی عجیب منتشر کرد. دونارومای ۲۱ ساله که تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند هنوز قرارداد خود با میلان را تمدید نکرده و این مسئله حاشیه‌های فراوانی را ایجاد کرده است.

کاسیاس در توییتر خود نوشته: «به نظر من دوناروما باید برای باشگاه ریشه‌دارتری بازی کند. اشتباه کردم! میلان باشگاه ریشه داری است. منظور من باشگاهی است که پتانسیل بیشتری (برای موفقیت) در اروپا داشته باشد.
شب بخیر به همه. شما را فردا می‌بینم. شاید!»

به نظر می‌رسد کاسیاس به شیوه دروازه‌بانی و عملکرد دوناروما علاقه دارد و با توییت خود ضمن طعنه به پتانسیل میلان در اروپا، اعلام کرده شاید بهتر باشد دوناروما به باشگاهی قدرتمند و اصیل یعنی تیمی که خودش در ان حضور داشته (رئال مادرید) بپیوندد.

1101