انتظاری در گفت و گو با فوتبالی: این بی مزه ترین دربی برای بازیکنان است

انتظاری در گفت و گو با فوتبالی: این بی مزه ترین دربی برای بازیکنان است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سابق پرسپولیس امیدوار است که شاگردان یحیی برنده دربی شوند.

به گزارش فوتبالی، سهراب انتظاری در خصوص کری خوانی های سرخابی ها قبل از دربی گفت: این که هواداران دو تیم می‌گویند ما میبریم خیلی خوب است زیرا باعث می‌شود دو تیم هجومی بازی کنند. این بی مزه ترین دربی برای خود بازیکنان است چون تماشاگری وجود ندارد بازی جذابیتش را از دست می‌دهد و مثل یک بازی دوستانه می ماند که بین دو تیم برگزار می شود . امیدوارم دو تیم ترسو بازی نکنند و بازی فردا برنده داشته باشد. من که دوست دارم پرسپولیس برنده این بازی باشد و قطعا هم این اتفاق خواهد افتاد . امیدوارم دو تیم ترسو و تدافعی بازی نکنند تا کسی که پای تلویزیون نشسته حوصله اش سر نرود. درست است که برد و باخت مهم است اما کیفیت بازی هم برای هواداران فوتبال‌فهم مهم است. امیدوارم بازی کیفیت بالایی داشته باشد و یک روز خوب برای فوتبال ایران رقم بخورد.

او در خصوص اینکه چند گل به استقلال زده ادامه داد : من یکبار به استقلال گل زدم . من  فکر می‌کنم لذت برد در دربی کمتر از قهرمانی نیست و کسی که بتواند در دربی گل بزند اسمش در تاریخ پرسپولیس ثبت خواهد شد و اسمش در ذهن هوادار باقی خواهد ماند و در این خصوص یک مثال برای شما می زنم علی دایی آقای گل پرسپولیس بود ولی اگر از هوادار بپرسید که کدام گل این بازیکن را یادش است چیزی  یادش نمی‌آید اما شما بپرس بهنام طاهرزاده چه زمانی گل زده ؟ می‌گویند در دربی !بهنام طاهرزاده کلاً یک گل زده که آن‌ هم در دربی بوده است و گل زدن دربی را نمی توان وصف کرد امیدوارم این موضوع نصیب بازیکنان پرسپولیس شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان افزود: من فکر می‌کنم پرسپولیس بعد از فینال هنوز خودش را پیدا نکرده است و سه بازی که انجام داده نه زیبا بود و نه نتیجه گرفته البته از آن طرف استقلال نتیجه گرفته اما این تیم زیبا بازی نکرده ولی در کل به بازی زیبا امتیاز نمی دهند. امیدوارم فردا شاهد بازی زیبایی باشیم و پرسپولیس هم برنده شود.

1984