اعتراض تند کورتوا به مسئولین لالیگا: بازیکنان عروسک خیمه‌‌شب‌بازی نیستند!

اعتراض تند کورتوا به مسئولین لالیگا: بازیکنان عروسک خیمه‌‌شب‌بازی نیستند!

پایگاه خبری فوتبالی – تیبو کورتوا از تصمیم به برگزاری دیدار مقابل اوساسونا ناراضی است و اعلام کرده بازیکنان عروسک خیمه شب بازی نیستند که همیشه در هر شرایطی مجبور باشند بازی کنند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته ۲ تیم رئال مادرید و اوساسونا در شرایطی نسبتا نامساعد به مصاف هم رفتند. رئالی‌ها با تاخیر به پامپلونا رسیدند زیرا شرایط جوی خوب نبود. کورتوا به همین دلیل از مسئولین برگزاری بازی ناراحت است و اعلام کرده باید امکانات جهت بازگشت به خانه را بررسی کرد.

کورتوا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: می‌خوامه از مردم اوساسونا تشکر کنم که زمین را به شرایط بازی رساندند اما کاری که لالیگا با ما کردباعث تاسف است. می دانیم که شرایط چگونه بود و قطعا می‌توانستیم بازی کنیم اما با این سرما و یخ زدن در جاده‌ها نمی‌توانیم به خانه برویم. ما انسان هستیم.

کورتوا در ادامه افزود: کاری که از ما خواسته شد را انجام دادیم زیرا اگر به پامپلونا نیامده بودیم از ما ۳ امتیاز گرفته می‌شد اما فکر نمی‌کنم شرایط برای برگزاری بازی مطمئن بود. ما عروسک‌های خیمه شب بازی نیستیم که همیشه و در هر شرایطی بازی کنیم. ما امروز تلاش‌مان را انجام دادیم اما باید درباره چنین سفرهایی و امکاناتی که برای بازگشت به خانه نیاز است فکر کنیم.

1101