نوستالژی؛ دیدار مارادونا و گواردیولا در زمین تمرین بارسلونا

نوستالژی؛ دیدار مارادونا و گواردیولا در زمین تمرین بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره‌ی فوتبال آرژانتین، چندی پیش درگذشت و جهان فوتبال را در غم و شوک فرو برد. او تنها 60 داشت اما با توجه به بیماری ها و عارضه‌ها قلبی و مغزی که داشت، دچار مشکل بود. دیگو مارادونا در دورانی که گواردیولا سرمربی بارسلونا بوده، به دیدار او در زمین تمرین بارسلونا رفته است.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا بین سال‌های 2008 تا 2012، سرمربی بارسلونا بود و دوران درخشانی را در این مدت در باشگاه بارسا داشت و جام های زیادی را کسب کرد. او در آن مدت یک بار با دیگو مارادونا در زمین تمرینی بارسلونا دیدار کرده و با او صحبت کرده بود، در واقع مارادونا همواره از علاقه‌مندان بارسلونا و لیونل مسی بوده است و از آن‌ها حمایت کرده است و در آن مقطع هم دیداری با پپ گواردیولا داشته است.

بارسلونا در آن دوران بیشتر از محصولات آکادمی خود، موسوم به لاماسیا استفاده می‌کرد و نتایج خوبی می‌گرفت هر چند که به مرور زمان دیگر استفاده از محصولات آکادمی بارسلونا در این تیم کمرنگ شد و اکنون دیگر این تیم به استفاده از خرید هایش بسنده کرده است.

در هر صورت مارادونا چندی پیش درگذشت و پپ گواردیولا هم در حال حاضر سرمربی منچسترسیتی است و فاصله‌ی زیادی با آن روز هایی که در این تصویر داشته، دارد.

1470