لیورپول بر سر کدام بازیکنان با رئال مادرید رقابت می‌کند؟

لیورپول بر سر کدام بازیکنان با رئال مادرید رقابت می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که لیورپول هم به طور جدی شرایط کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاریسن ژرمن، را دنبال می‌کند و می‌خواهد هر طور که شده او را به خدمت بگیرد. به گفته روزنامه تایمز، لیورپولی‌ها حتی حاضرند برای به خدمت گرفتن بازیکن فرانسوی یکی از سه عضو اصلی خط حمله خود یعنی صلاح، مانه یا فیرمینو را به فروش برسانند و به سراغ جذب امباپه بروند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید هم مدت هاست که به جذب امباپه فکر می‌کند. کیلیان امباپه به نوعی رویای دیرینه‌ فلورنتینو پرز به حساب می‌آید و او می‌خواهد این بازیکن را در لباس رئال مادرید ببیند و قطعا هواداران رئال هم از چنین انتقالی استقبال خواهند کرد چرا که پس از جدایی کریستیانو رونالدو، همچنان جای خالی یک فوق ستاره در ترکیب رئال مادرید احساس می‌شود. به نظر می‌رسد که در تابستان آینده رئال مادرید تمام تلاشش را برای جذب ستاره فرانسوی به کار خواهد بست.

بازیکن دیگری که اکنون به گفته‌ی آ اس، مورد رقابت رئال مادرید و لیورپول قرار گرفته، داوید آلابا، بازیکن اتریشی است که سابقه‌ای طولانی در بایرن مونیخ داشته است و اکنون مورد توجه رئال مادرید و لیورپول قرار گرفته و در تابستان آینده این تیم بر سر جذبش رقابت خواهند کرد.

1470