منچستریونایتد 1-0 واتفورد؛ صعود آرام شیاطین سرخ

منچستریونایتد 1-0 واتفورد؛ صعود آرام شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - در دور سوم رقابت‌های جام حذفی انگلستان موسوم به FA Cup منچستریونایتد موفق شد با نتیجه‌ی یک بر صفر واتفورد را شکست داده و راهی دور بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان اوله گونار سولسشر حال یکی از مدعیان اصلی جام حذفی به حساب می‌آیند و باید دید که در ادامه‌ی مسیر به چه شکل عمل خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد که با اوله گونار سولسشر عملکرد خوبی در لیگ برتر انگلیس دارد و یک مدعی در آن جا به حساب می‌آید، اکنون صعودی آرام را هم در جام حذفی تجربه کرد و با بردی خفیف توانست با نتیجه‌ی یک بر صفر، واتفورد را شکست دهد. در این بازی اسکات مک‌تامینی در همان دقیقه‌ی 5 بازی روی پاس الکس تلس دروازه‌ی واتفورد را گشود و در نهایت و تا پایان بازی این نتیجه حفظ شد و شاگردان اوله گونار سولسشر موفق شدند راهی دور بعدی رقابت‌ها شوند و باید دید که در مرحله‌ی بعدی به چه شکل عمل خواهند کرد.

سولسشر که در مقطعی در خطر اخراج از منچستریونایتد قرار داشت اکنون روند تیمش را رو به بهبود قرار داده است و هم در لیگ برتر انگلیس و هم در جام حذفی نتایج خوبی می‌گیرند و باید دید که سرانجام آن‌ها در این فصل چگونه خواهد بود.

1470