میلان 2-0 تورینو؛ پیش به سوی قهرمانی نیم فصل

میلان 2-0 تورینو؛ پیش به سوی قهرمانی نیم فصل

پایگاه خبری فوتبالی - میلان با گلهای لئائو و کسیه (از روی نقطه پنالتی) در مقابل تورینو با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید تا با 40 امتیاز از هفده بازی صدرنشینی خود را در جدول لیگ ایتالیا تثبیت کند.

به گزارش فوتبالی، در فاصله دو بازی تا نیم فصل، میلان توانست شکست مقابل یوونتوس را با پیروزی در مقابل تیم همشهری یعنی تورینو به دست فراموشی بسپرد. بدین ترتیب تیم پیولی با دو گل ارزشمند در نیمه اول کار حریف را تمام کرد و حالا در دو بازی بعدی می توانند قهرمان نیم فصل شوند و گام مهمی برای فتح اسکودتو بردارند. تورینو که با این شکست همچنان با 12 امتیاز در رتبه نوزدهم جدول باقی ماند، همچنان خطر سقوط را به صورت جدی حس می کند و با این روند بعید است که فصل آینده را هم در سری آ داشته باشد مگر آن که در ادامه فصل فکری به حال خود کنند.

میلانی ها حالا با خیال راحت آماده دو بازی بعدی مقابل کالیاری و آتالانتا خواهند شد که به خصوص بازی هفته نوزدهم برایشان خیلی مشکل است اما با این وجود تیم پیولی به شدت تیم پرتلاشی است که مصدومیت ها، محرومیت ها، کرونا و ... روی آنها تاثیری نمی گذارد. روسونری ها تشنه قهرمانی هستند و از تلاش برای هدف خود دست نخواهند کشید هر چند که رقبای سرسختی هم در تعقیبشان خواهند بود.

4125