جدیدترین رکورد هالند در دورتموند؛ بی نظیر و دست نیافتنی

جدیدترین رکورد هالند در دورتموند؛ بی نظیر و دست نیافتنی

خبرگزاری فوتبالی - دورتموند در مقابل لایپزیش یک پیروزی درخشان را کسب کرد. در حقیقت لایپزیش در این بازی می توانست به صدر جدول بوندسلیگا برسد و بایرن را کنار بزند اما تیم زردپوش به کمک باواریایی ها آمد و توانست به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، جیدون سانچو مهاجم انگلیسی در این بازی به 32 گل در بوندسلیگا رسید که هرگز بازیکنی در سن او به این رکورد نرسیده بود. اما رکورد ویژه بازی مربوط به ارلینگ هالند بود. مهاجم نروژی در این بازی دو گل به ثمر رساند و یک سال پس از انتقالش به دورتموند ثابت کرد که همچنان یکی از درجه یک ترین مهاجمان اروپاست و موفقیتش در ماه های اخیر اتفاقی نبوده است.

در حقیقت هالند در 25 بازی اولش در بوندسلیگا به 25 گل رسیده است. هیچ بازیکن دیگری نتوانسته چنین رکوردی داشته باشد. هالند مشتریان زیادی از سرتاسر اروپا دارد اما در حال حاضر به نظر می رسد که قصد ترک دورتموند را ندارد چرا که می خواهد در این تیم آلمانی تجربه اندوزی کند و بعد از آن به عنوان یک ستاره به یکی از بزرگان اروپا تبدیل شود. رئال مادرید یکی از مشتریان جدی هالند است که می خواهد مهاجم نروژی را برای جانشینی بنزما در سال 2022 بخرد یعنی در زمانی که قرارداد مهاجم فرانسوی با رئال به اتمام خواهد رسید.
4125