آرسنال 2-0 نیوکاسل یونایتد؛ صعود توپچی‌ها در وقت‌های اضافه

آرسنال 2-0 نیوکاسل یونایتد؛ صعود توپچی‌ها در وقت‌های اضافه

پایگاه خبری فوتبالی - در این دور از رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس، موسوم به FA Cup، آرسنال موفق شد با نتیجه‌ی دو بر صفر نیوکاسل یونایتد را شکست دهد و به دور بعدی صعود کند. شاگردان میکل آرتتا در این روز ها به این پیروزی ها نیاز دارند چرا که اوضاع آن‌ها تا حدودی در لیگ برتر بحرانی شده بود و با چند پیروزی اوضاع را بهبود بخشیدند و اکنون هم در جام حذفی یک مرحله‌ی دیگر پیش رفتند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال مقابل نیوکاسل موفق نشد در 90 دقیقه گلی را بزند و بازی بدون گل مساوی ماند و به وقت های اضافه رفت و تا پایان وقت های اضافه هم حساب کار بدون گل مساوی بود اما در نهایت در دقایق پایانی و نزدیک به دقیقه‌ 120، آرسنال موفق شد دو گل توسط اسمیت رو و اوبامیانگ به ثمر رساند تا بازی را با پیروزی به پایان برساند و راهی دور بعدی رقابت‌ها شود. آرسنال در دور قبلی رقابت‌ها هم با پیروزی مقابل چلسی در فینال توانسته بود قهرمان شود. در آن بازی اوبامیانگ گل پیروزی آرسنال را مقابل چلسی به ثمر رسانده بود.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای آرسنال به چه شکل پیش خواهد رفت و این تیم موفق به تکرار عنوان قهرمانی خود خواهد شد یا خیر. 

1470