عکس؛ برف‌روبی ورزشگاه اوساسونا برای بازی رئال مادرید

عکس؛ برف‌روبی ورزشگاه اوساسونا برای بازی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - از ساعت 23:30 امشب (به وقت ایران)، رئال مادرید و اوساسونا در ورزشگاه ال سادار، که ورزشگاه اختصاصی باشگاه اوساسوناست، به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در چهارچوب این هفته از رقابت‌های لالیگا خواهد بود. با توجه به برف سنگینی که در اسپانیا آمده، اوضاع این بازی تا حدودی تحت الشعاع قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، در اولین روز های سال جدید میلادی، 2021، در اسپانیا برف شدیدی باریدن گرفته است که این برف روی زندگی شهروندان تاثیر گذاشته است. شب گذشته بازیکنان رئال مادرید چند ساعت در فرودگاه شهر مادرید معطل شده بودند و پس از آن هواپیما پرواز کرد و توانستند راهی مقصد خود شوند تا برای بازی مقابل اوساسونا آماده شوند. اکنون ورزشگاه ال سادار، که محل برگزاری بازی رئال مادرید و اوساسوناست هم کاملا پوشیده از برف شده و مسئولین این ورزشگاه و برگزار کننده‌ی بازی، تصمیم به برف‌روبی در این ساعات باقی مانده تا بازی گرفته‌اند و روند کار را پیش می‌برند تا در زمان شروع مسابقه برفی درون زمین باقی نمانده باشد.

در هر صورت باید دید که عملکرد رئال مادرید در این بازی و در این روز برفی چگونه خواهد بود. مادریدی ها جایی برای خطا و از دست دادن امتیاز ندارند چرا که از اتلتیکو مادرید عقب هستند.

1470