بیت سعید در گفت و گو با فوتبالی : بقیه فوتبالیست ها هم جوانمردی کنند / از من استقبال خوبی در آبادان شد

بیت سعید در گفت و گو با فوتبالی : بقیه فوتبالیست ها هم جوانمردی کنند / از من استقبال خوبی در آبادان شد

پایگاه خبری فوتبالی _ حسن بیت سعید یکی از بازیکنان تاثیر گذار صنعت نفت آبادان در فاز هجومی این تیم قبل از دیدار با نساجی گفت و گویی انجام داد .

به گزارش فوتبالی، حسن بیت سعید در خصوص دیدار فردا با نساجی مازندران گفت : بالاخره این دیدار یکی از بازیهای مهم ما است. البته همه بازیهای ما در لیگ سخت است اما با توجه به شرایط جدول این دیدار کمی حساستر است . ما برای اولین بار در لیگ امسال قرار است در چمن مصنوعی بازی کنیم. ما تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته ایم و آقای پورموسوی نقاط ضعف و قوت حریف را به ما گفته است. ان شاء ا... بتوانیم یک نتیجه خیلی خوب بگیریم زیرا بعد از این بازی دو هفته استراحت داریم و اینگونه می توانیم دو سه روز را در کنار خانواده و دوستان با آرامش و نشاط داشته باشیم. 

مهاجم زردپوشان آبادان  در خصوص خط حمله زهردار صنعت نفت  گفت: فکر می کنم کل ایران می دانند که اگر نام فوتبال خوزستان را ببری ارائه یک نمایش خوب و هجومی و تاکتیکی در ذهن همه نقش می بندد . هواداران خوزستانی هم دوست دارند یک فوتبال هجومی از تیمهای این استان ببینند من بارها در تیمهای مختلف جنوبی مثل استقلال خوزستان ، فولاد نوین و غیره دیده ام که حتی وقتی که می بازی یا مساوی می کنی ولی بازی خوبی ارائه می دهی برای هواداران همان شکل و شمایل بازی مهم است. بالاخره لذت فوتبال به ارائه نمایش خوب است تیم ما 90 درصد بومی است و داریم نتایج خوبی می گیریم و ان شاء ا... این موضوع ادامه داشته باشد.

بیت سعید در خصوص انتقاد به برخی از بازیکنان صنعت نفت آبادان پیش از فصل علی الخصوص خودش و اینکه این بازیکنان خلاف این موضوع را ثابت کردند گفت: من فکر می کنم انتقاداتی که به نحوه یارگیری شد درست نبود چون بالاخره تیم باید در روند بازیها قرار بگیرد و بعد در موردش نظر داد. درست نیست که من از خودم تعریف کنم اما استقبال خیلی خوبی از من شد و از ابتدای فصل که وارد مذاکره شدم هواداران خیلی دوست داشتند که من به این تیم بیایم که خدا را شکر این اتفاق افتاد. البته به نوعی می شود به منتقدان حق داد زیرا تیم دیر بسته شد و خیلی از بازیکنان نیز جدا شدند اما خدا را شکر با اعتماد به آقای پورموسوی و بازیکنانی که جذب شدند و کسانی که از قبل حضور داشتند ثمره اش را دیدیم از همه تشکر می کنم هم کسانی که نگران تیم بودند و هم کسانی که از اول انتقاد داشتند. 

وی در خصوص اینکه پارسال هم صنعت نفت آبادان در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفت ولی در نیم فصل دوم به دلیل مشکلات مالی و عدم تمرکز نتوانست به مسیر خودش ادامه دهد و آیا نگران هستند که این موضوع امسال هم تکرار شود یا خیر خاطرنشان کرد: من فکر می کنم پارسال برای صنعت نفت اتفاقات خیلی بدی افتاد هم آقای اسکوچیچ رفت و هم به مشکلات مالی برخوردند جا دارد از مسئولان استان خصوصا مسئولان شهر آبادان بویژه نمایندگان محترم تقاضا می کنم که کارهایی انجام دهند که این تیم به شرایط پارسال نرسد آنها باید از لحاظ مالی به تیم کمک کنند که صنعت نفت آبادان ضربه نخورد و مطمئنم که اگر به این تیم توجه بشود خیلی خوب به مسیرش ادامه خواهد داد. صنعت نفت آبادان مثل تیمهای دیگر نیست که خیلی هزینه کرده باشد امیدوارم هوای این تیم را داشته باشند تا ثمره اش که شاد کردن دل مردم آبادان هست را ببینند. 

بازیکن صنعت نفت آبادان که در یک اقدام جالب در دیدار قبل در حالی که در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار داشت به دلیل مصدومیت دروازه بان توپ را به بیرون زد در خصوص این حرکت گفت: وظیفه من و هر بازیکنی هست که اگر بازی را می بازیم حداقل اخلاق را نبازیم خدا را شکر آن لحظه بهترین تصمیم را گرفتم و ان شاء ا... همه بازیکنان این حرکت را انجام دهند بالاخره ما در جامعه الگو هستیم و باید حس جوانمردی را به مردم خودمان تزریق کنیم.

1122