کونته: مقابل رم و یوونتوس تنها به دنبال کسب نتیجه هستیم نه بازی زیبا

کونته: مقابل رم و یوونتوس تنها به دنبال کسب نتیجه هستیم نه بازی زیبا

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم اینتر اعلام کرده برای دیدار مقابل رم و یوونتوس تنها به دنبال نتیجه است نه نمایش درخشان زیرا عملکردش تنها به وسیله نتایج ارزیابی می‌شود.

به گزارش فوتبالی، کونته، سرمربی تیم اینتر پیش از دیدار مقابل رم به خبرنگاران گفت: رم تیمی قدرتمند است که می‌تواند برای قهرمانی در سری آ و سهمیه لیگ قهرمانان بجنگد. می‌توانیم جاه‌طلبی‌مان را مقابل تیم قدرتمند رم اندازه بگیریم. چیزی که برای بازی‌های آینده در نظر دارم نتیجه‌گیری است زیرا فهمیده‌ام که نمایش‌های‌ ما و عملکرد تنها با نتایج سنجیده می‌شود. این مسئله برای بازی مقابل یوونتوس هم وجود دارد. می‌خواهیم جاه‌‌طلبی‌مان را در زمین بسنجیم نه با کلمات.

اینتر اخیرا ابتدا گل دریافت می‌کند و سپس اقدام به گلزنی و تلاش برای برنده شدن می‌کند. کونته می‌گوید: ترجیح می‌دهم وارد این مسائل نشوم و دیگران در این رابطه نظر بدهند. تمرکز ما روی تلاش برای موفقیت اینتر است. انتقادات من از ویدال؟ او این هفته به خوبی تمرین کرده و کاملا متمرکز بوده. بعضی اوقات باید با بازیکنان مهربان بود و بعضی اوقات باید به آن‌ها سخت گرفت اما تمام این‌ها برای خودشان است. آرتورو من را می‌شناسد و می‌داند که اگر چیزی را دوست نداشته باشم مسیر را عوض نمی‌کنم و حتما دلیل دارم.

1101