مشکل مهدوی کیا 99 درصد حل شد

مشکل مهدوی کیا 99 درصد حل شد

پایگاه خبری فوتبالی- گفته می شود فدراسیون فوتبال مدارک کاپیتان سابق تیم ملی را برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را تایید و پذیرش کرده است.

به گزارش فوتبالی، علی کریمی یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال، مهدی مهدوی کیا را به عنوان نایب رئیس اول خود معرفی کرد و بر اساس مهلتی که از قبل تعیین شده بود، امروز شنبه آخرین روز ثبت نام برای حضور در انتخابات است.مهدوی کیا که به دلیل حضور در آلمان امکان ارائه مدارک خود به فدراسیون فوتبال را نداشت امروز برادرش هادی را که نماینده تام الاختیار او در همه امور است را به فدراسیون فوتبال فرستاد تا مدارکش را تحویل دهد اما دبیرخانه فدراسیون این مدارک را نپذیرفت.

حالا گفته می شود با رایزنی های انجام شده و پیگیری های مهدوی کیا دقایقی پیش مشکل کاپینان سابق تیم ملی برای حضور در این انتخابات و همراهی علی کریمی به عنوان نایب رئیس اول حل شده است و مجوز تکمیل ثبت نام را توسط وکیل تام الاختیار خود هادی مهدوی کیا دریافت کرده است.

این موضوع در حالی مطرح می شود که اگر در هر صورت در دقایق آخر مشکلی در روند این ثبت نام پیش بیاید شخص دیگری جایگزین مهدوی کیا خواهد شد.

رفت و برگشت مهدوی کیا به ایران به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا مشمول زمان می شد و سختی‌های خاص شرایط کرونایی در آلمان اجازه حضور کاپیتان سابق تیم ملی را در ایران برای ثبت نام نمی داد.

7655