اهدای چند کپسول اکسیژن از سوی صلاح به بیمارستان مصری

اهدای چند کپسول اکسیژن از سوی صلاح به بیمارستان مصری

پایگاه خبری فوتبالی - کارهای خیریه محمد صلاح، مهاجم لیورپول، همچنان ادامه دارد و او به تازگی چندین کپسول اکسیژن را به بیمارستان شهر محل تولدش در مصر هدیه کرده است. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن 28 ساله مصری در شمال غرب مصر در روستای ناگریگ به دنیا آمد و تا حال هزینه تاسیس اورژانس، مدرسه دخترانه و همچنین امکانات ورزشی را برای این منطقه فراهم کرده است. آخرین عمل خیرخواهانه او برای مردم محل تولدش از طریق بنیاد خیریه ناگریگ که شخصا در سال 2017 افتتاح کرد انجام شده است. او متوجه شد که قربانیان ویروس کرونا به دلیل کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان محلی افزایش یافته است و دست به این اقدام زد. حسن بکر، مدیر بنیاد خیریه ناگریگ، در این باره به رادیو قاهره گفت: " صلاح و خانواده‌اش کپسول‌های اکسیژن را به بیمارستان مرکزی بسیون هدیه کرده‌اند تا به مبتلایان به ویروس کرونا در ناگریگ کمک کنند. او گاهی با پرداخت مبالغی به حل مشکلات در  مصر کمک می‌کند. " 

صلاح در آوریل سال گذشته میلادی نیز با اهدای غذا و گوشت تازه به خانواده‌ها در ناگریگ کمک کرده بود و علاوه بر این توصیه‌هایی نیز به این افراد درباره چگونگی ماندن در خانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشت. او در تابستان نیز مبلغ 30 هزار پوند برای ساخت اورژانس هزینه کرد. 

1811