فرهاد حمیداوی: مهدوی‌کیا شخصیتی شناخته شده در فوتبال ماست/ بگذارید موضوع فرم علی کریمی سکرت بماند

فرهاد حمیداوی: مهدوی‌کیا شخصیتی شناخته شده در فوتبال ماست/ بگذارید موضوع فرم علی کریمی سکرت بماند

پایگاه خبری فوتبالی- کاندیدای پست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت که مهدی مهدوی‌کیا شخصیتی شناخته شده در فوتبال ماست و برای ثبت‌نام نیازی به حضور در فدراسیون ندارد.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو که برای ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال جهت حضور در پست هیئت رئیسه به فدراسیون فوتبال آمده بود، در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی اعلام کرد: پیش از این برای ثبت نام اقدام کرده بودم اما چون مدارک من کامل نبود، پس از تکمیل مدارک، ثبت‌نامم را کامل کردم، امیدوارم که بتوانیم در کنار هم برای فوتبال پاک گام برداریم. 

کاندیدای پست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مشکلاتی که در راه ثبت نام مهدی مهدوی کیا پیش آمده است، گفت: مهدی مهدوی‌کیا شخصیتی شناخته در فوتبال ماست و نیازی به حضور در فدراسیون ندارد، من هادی مهدوی‌کیا را دیدم که فکر می‌کنم وکالت تام‌الاختیار از برادرش دارد.

مالک باشگاه شهرخودرو در واکنش به سوالی مبنی بر ثبت نام مدیران سابق فدراسیون فوتبال به رغم داشتن کارنامه ضعیف گفت: در حال حاضر هر کسی که احساس می‌کند توانمندی دارد باید جلو بیاید. ما باید دو نگاه داشته باشیم. یک نگاه فوتبالی و دوم بحث حفظ کردن بیت‌المال است. یادمان نرود که نباید خطایی انجام دهیم، امیدوارم که اتفاقات خوب برای فوتبال ما رقم بخورد.

حمیداوی در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی مبنی بر اینکه آیا فرم ثبت‌نام علی کریمی را او پر کرده است، خاطرنشان کرد: اجازه بدهید که این موضوع سکرت بماند.

7655