رسمی؛ بازی اتلتیکو مادرید - بیلبائو به تعویق افتاد

رسمی؛ بازی اتلتیکو مادرید - بیلبائو به تعویق افتاد

پایگاه خبری فوتبالی – دیدار امشب اتلتیکو مادرید مقابل بیلبائو به تعویق افتاد.

به گزارش فوتبالی، شرایط بد جوی باعث شد تا دیدار امشب اتلتیکو مادرید و بیلبائو که قرار بود در مادرید برگزار شود به دلیل عدم امکان سفر بیلبائویی‌ها لغو شود.
در بیانیه‌ای که از طرف اتلتیکو منتشر شده آمده است: بازی بین اتلتیکو مادرید و بیلبائو که قرار بود امروز در واندا متروپولیتانو برگزار شود به دلیل برف سنگین به تعویق افتاد. هوای نامناسب باعث تعطیلی موقت فرودگاه آدولفو سوارز شده و به این ترتیب بازیکنان تیم اتلتیک بیلبائو نتوانستند خود را به مادرید برسانند. همچنین حضور داوران و مسئولین باشگاه در ورزشگاه با عدم تضمین سلامتی همراه است زیرا وضعیت جاده‌ها اصلا مساعد نیست. به همین دلیل امروز صبح لالیگا درخواست به تعویق افتادن بازی را به دلیل شرایط نامساعد داد.

در ادامه بیانیه اتلتیکویی‌ها مشخص شده هواپیمای بیلبائو یک ساعت دیرتر از زمان برنامه ریزی شده موفق شده حرکت کند و آن زمان هم اطمینان حاصل پیدا کرده که می‌تواند در مادرید فرود آید اما هنگام نزدیک شدن به زمین پس از ۳۰ دقیقه انتظار متوجه می‌شود شرایط برای فرود مساعد نیست و به این ترتیب به بیلبائو بر می‌گردد.

گفتنی است به دلیل شرایط بد جوی امکان به تعویق افتادن بازی رئال مادرید هم وجود دارد. هر چند که آن بازی در مادرید برگزار نمی‌شود.

1101