ابهام روز/ شجاعی به دربی می رسد؟

ابهام روز/ شجاعی به دربی می رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر چپ پای پرسپولیس به دلیل مصدومیت در بازی مقابل سپاهان شرایط مبهمی برای حضور در دربی پایتخت دارد.

به گزارش فوتبالی، علی شجاعی که بعد از مدت‌ها نیمکت نشینی از انگیزه زیادی برای همراهی قرمزها برخوردار بود و در دیدار با سپاهان برای این تیم در پست مدافع چپ  به عنوان جایگزین سعید آقایی به میدان رفت، به احتمال فراوان قادر به همراهی این تیم در جدال با استقلال نخواهد بود.

علی شجاعی در نیمه اول دیدار پرسپولیس با سپاهان از ناحیه کتف مصدوم شد اما تا پایان در زمین ماند و با همین مصدومیت به بازی ادامه داد، او پس از این مسابقه تست MRI داد که البته جواب این تست برای حضور هافبک پرسپولیس در دربی چندان امیدوار کننده نبود.

شجاعی که امیدوار بود بعد از نمایش خوب خود مقابل سپاهان ، شانس حضور در دربی را به دست بیاورد، اکنون باید مراحل درمانی و آماده‌سازی خود را پشت سر بگذارد و گفته می شود تیمش را در این بازی همراهی نخواهد کرد. هرچند با بازگشت سعید آقایی به لیست این تیم او شانس کمی نیز برای حضور در ترکیب ثابت قرمزها برای دربی داشت.

پزشک پرسپولیس هم روز گذشته در گفت و گویی اعلام کرده بود: شجاعی در جریان بازی، دچار ضرب‌دیدگی از ناحیه شانه شد، اقدام‌های لازم بلافاصله آغاز شد و ادامه دارد و تلاش خود را می‌کنیم تا این بازیکن در سریعترین زمان، آماده بازی شود.

با این حال شجاعی امروز در بخشی از تمرین گروهی شاگردان یحیی گل محمدی شرکت کرده اما همچنان شرایط مبهمی برای بازی مقابل استقلال دارد، باتوجه به این اظهارنظر مبهم مشخص نیست که وضعیت هافبک پرسپولیس چه خواهد بود.

 دربی دوشنبه 22 دی ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

7655