پیرلو و مشکلات در خط دفاعی؛ تورین شهر بی‌دفاع!

پیرلو و مشکلات در خط دفاعی؛ تورین شهر بی‌دفاع!

پایگاه خبری فوتبالی – یوونتوس باید در چهارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا فردا شب از ساسولو در تورین میزبانی کند. شرایط البته برای پیرلو چندان مساعد نیست زیرا پیرلو در انتخاب بازیکنان خط دفاعیش مشکلات زیادی دارد

به گزارش فوتبالی، روز گذشته اعلام شد ماتیاس دلیخت به کرونا مبتلا شده و با توجه به این مسئله نمی‌تواند در لیست یوونتوس حضور پیدا کند. دلیخت تنها کرونایی تیم یوونتوس نیست و پیشتر در این هفته اعلام شده بود الکس ساندرو و خوان کوادرادو هم به کرونا مبتلا شده‌اند. این ۲ بازیکن در دیدار مقابل میلان حضور نیافتند و حالا با توجه به کرونا دلیخت، پیرلو برای انتخاب بازیکنانش جهت حضور در دیدار مقابل ساسولو دچار مشکل شده است. دلیخت در دیدارهایی ابتدایی فصل از ناحیه شانه دچار مشکل شده بود اما به مرور به فرم خوب خود برگشت و در جریان برد مقابل میلان هم بازی کرد.

توتو اسپورت در این زمینه نوشته دلیخت حداقل تا ۱۷ ژانویه (۸ روز دیگر) در بازی‌های یوونتوس حضو پیدا نخواهد کرد. به این ترتیب پیرلو برای دیدار مقابل ساسولو باید از بین دنیلو، ‌فرابوتا،‌ بونوچی، کیه‌لینی ناآماده،‌ دمیرال و دراگوسین بازیکنان خط دفاعی‌اش را انتخاب کند. تنها خوش شانسی پیرلو این است که دومنیکو براردی، ستاره ساسولویی‌ها در این بازی حضور ندارد زیرا با حضور او ساسولو تیم بسیار خطرناکی است.

1101