شکایت رسمی بوکاجونیورز از سانتوس؛ بازیکن‌شان کرونا داشت و بازی کرد!

شکایت رسمی بوکاجونیورز از سانتوس؛ بازیکن‌شان کرونا داشت و بازی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه بوکاجونیورز از سانتوس شکایت کرده. آن‌ها می‌‌گویند باشگاه سانتوس از کرونای بازیکنش با خبر بوده اما او را به زمین فرستاده است.

به گزارش فوتبالی، ۲ روز پیش ۲ تیم سانتوس و بوکاجونیورز در چهارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیبرتادورس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید اما حالا خبر رسیده بوکاجونیورز یک شکایت رسمی مبنی بر ابتلای یک بازیکن سانتوس به کرونا به کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی ارائه کرده. بوکایی‌ها اعتقاد دارند جان، دروازه‌بان تیم سانتوس می‌دانسته به کرونا مبتلا شده اما به عنوان بازیکن وارد زمین شده.

دروازه‌بان مذکور هیچ علائمی نداشته اما می‌دانسته که به کرونا مبتلا شده و به همین دلیل هم سانتوسی‌ها بین دو نیمه تمایلی به حضور در رختکن نداشتند. رسانه TNT گزارش داده جان هم اکنون در بوینوس آیرس باقی مانده و منتظر پرواز است تا به برزیل برود و بوکا هم اعتقاد دارد باشگاه سانتوس اطلاعات مربوط به دروازه‌بان خود را پنهان کرده است.

حالا باید منتظر واکنش کنفدراسیون بود و باید دید آن‌ها باشگاه برزیلی را محروم می‌کنند یا شکایت تیم آرژانتینی را قبول نمی‌کنند. گفتنی است تست کرونای لئوناردو، ‌دیگر بازیکن سانتوس هم مثبت بوده اما او در بازی حضور نداشته و فقط روی نیمکت بوده.

1101