مهدی طارمی پنالتی‌گیر تر از فاتح کفش طلا !

مهدی طارمی پنالتی‌گیر تر از فاتح کفش طلا !

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لیگ پرتغال، پورتو با نتیجه‌ی 4 بر 1 مقابل فامالیسائو به پیروزی رسید. در این بازی مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، فیکس بود و دو گل به ثمر رساند و یک پنالتی برای تیمش گرفت و عملکرد بسیار خوبی داشت. مهدی طارمی آمار بسیار جالبی از نظر گرفتن پنالتی دارد.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی باز هم برای پورتو پنالتی گرفت. در واقع گل دوم پورتو در این بازی توسط سرجیو اولیویرا به ثمر رسید که از روی نقطه‌ی پنالتی بود. این پنالتی توسط مهدی طارمی و از دروازه‌بان تیم حریف گرفته شده بود. مهدی طارمی از تمامی بازیکنانی که در 5 لیگ معتبر اروپایی شامل لیگ برتر انگلیس، لالیگا، بوندسلیگای آلمان، سری آ ایتالیا و لیگ فرانسه، بیشتر پنالتی گرفته است و این در حالی است که او در لیگ پرتغال شاغل است.

مهدی طارمی از ابتدای فصل 2019/20 تاکنون 11 پنالتی گرفته است که این تعداد بیشتر از نبیل فکیر است که پس از او قرار دارد و 7 پنالتی گرفته است و پس از آن هم چیرو ایموبیله با گرفتن 6 پنالتی قرار دارد و او فاتح کفش طلای فتح 2019/20 است. در واقع مهدی طارمی از آخرین کسی که کفش طلا را برد، بیشتر پنالتی گرفته است.

1470