عکس؛ لیونل مسی در شب برای سفر به گرانادا

عکس؛ لیونل مسی در شب برای سفر به گرانادا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این هفته از رقابت‌های لالیگا با گرانادا روبرو خواهد شد. این بازی برای بارسلونا یک بازی خارج از خانه است و باید دید که آبی و اناری پوشان به چه شکل عمل خواهند کرد چرا که فصل گذشته در زمین گرانادا، بازی خود را باخته بود. تیم بارسلونا امشب برای سفر به گرانادا عازم شد و لیونل مسی هم همراه تیمش بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این هفته از رقابت‌ها با گرانادا بازی خواهد داشت و به دنبال گرفتن انتقام فصل گذشته است. لیونل مسی هم که با گلزنی مقابل اتلتیک بیلبائو اولین گل‌های خود در سال 2021 را به ثمر رساند و اکنون انگیزه‌ی زیادی برای بازی مقابل گرانادا دارد تا با درخشش در این دیدار خودی نشان بدهد و استارت قدرتمندی در سال 2021 داشته باشد. لیونل مسی با لباس هایی که مربوط به باشگاه بارسلوناست در شب و به همراه تیمش عازم شد تا راهی از بارسلونا راهی گرانادا بشود.

مسی این روز ها به شدت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و کوچک ترین حرکت و رفتاری از او زیر ذره بین قرار می‌گیرد چرا که در سال آخر قراردادش با بارسلوناست و باید دید که تصمیم به ماندن در این باشگاه می‌گیرد یا نهایتا از بارسلونا می‌رود.

1470