مسی چند سال پیاپی است که گلزنی می‌کند؟

مسی چند سال پیاپی است که گلزنی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2020 میلادی چند روز پیش به پایان رسید و سال 2021 آغاز شد. لیونل مسی در اولین بازی بارسلونا در سال 2021 موفق به گلزنی نشده بود و در دومین بازی مقابل بیلبائو دبل کرد و دو گل به ثمر رساند. تا اولین گل هایش در سال 2021 را زده باشد. این گل ها باعث شد تا مسی رکورد تازه‌ای را برای خودش ثبت کند. در واقع او سال‌های زیادی است که گلزنی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، با گلزنی مقابل اتلتیک بیلبائو، برای هفدهمین سال پیاپی است که گلزنی می‌کند. در واقع واضح بود که مسی در سال 2021 هم گلزنی خواهد کرد اما چون اولین بازی‌های 2021 بیشتر مورد توجه قرار گرفته بودند، مسی با گلزنی مقابل بیلبائو، رکورد 17 سال گلزنی پیاپی را ثبت کرد. در واقع سال 2021 تبدیل به هفدهمین سالی شد که فوق ستاره آرژانتینی گلزنی می‌کند و با توجه به تک باشگاهی بودنِ مسی، او در تمام این سال‌ها برای بارسلونا گلزنی کرده است.

باید دید که ادامه‌ی روند مسی در باشگاه بارسلونا چگونه خواهد بود چرا که او هنوز قراردادش را تمدید نکرده است و با این وضع در تابستان 2021 تبدیل به بازیکنی آزاد می‌شود.

1470