گزارش ویژه/ چرا اسلامیان نایب اول بهاروند نشد؟

گزارش ویژه/ چرا اسلامیان نایب اول بهاروند نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- تجربه نشان داده با شروع پروسه ثبت نام از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال، بعضا شاهد بروز تنش هایی در خلال برگزاری انتخابات هم هستیم. 

به گزارش فوتبالی، این حواشی و اختلافات می تواند نشات گرفته از لابی ها یا نحوه برگزاری این کارزار باشد که با توجه به شرایط حساس فوتبال ایران قطعا در روزها و هفته های آینده شاهد اتفاقات بسیار بزرگ و پرسروصدایی خواهیم بود.

در انتخابات اسفند 98 که توسط فیفا لغو شد، حیدر بهاروند وقتی برای ریاست ثبت نام کرد، محمود اسلامیان را به عنوان نایب رئیس اول معرفی کرد. خیلی ها بر این باور بودند که برای انتخابات اسفند 99 هم شاهد این ائتلاف باشیم و دوباره اسلامیان و بهاروند در یک جناح قرار بگیرند. منتهی اتفاقهای یک سال گذشته و اوج گیری انتقادات از هیات رییسه و طیف این تیم مدیریتی به قدری بالا گرفت که سیاست های انتخاباتی و مدیریتی با تغییرات بسیار زیادی همراه شد. 

حیدر بهاروند سرپرست کنونی فدراسیون فوتبال که نامزد ریاست شده در روزهای اخیر طبق شنیده ها تحت فشار بسیار زیادی برای قرار دادن نام محمود اسلامیان به عنوان نایب رئیس اول بوده اما با مذاکرات و رایزنی های صورت گرفته در نهایت تصمیم گرفت که با عزیزی خادم ائتلاف و او را به عنوان نایب رئیس اول انتخاب کند. این ائتلاف نشان می دهد که شخص بهاروند به دنبال تغییر سیاست های مدیریتی در فوتبال کشور است و با وجود فشار و حواشی بسیار زیاد در نهایت تصمیم می گیرد که با یک تیم و نفرات جدید برای انتخابات ائتلاف کند.

هرچند این تصمیم با تنش و اتفاقات بسیار مهمی همراه شده منتهی شنیده شده خود اسلامیان هم با بررسی جوانب و رایزنی هایی که صورت گرفته، تصمیم می گیرد که به حواشی ایجاد شده از سوی برخی افراد پایان بدهد و خودش دست بهاروند را برای نوشتن لیست انتخاباتی باز بگذارد. 

حالا باید منتظر ماند و دید کدام نامزد انتخاباتی نام محمود اسلامیان را به عنوان نایب رئیس اول در لیست خود قرار می دهد. اگر این اتفاق رخ بدهد به این معناست که جناح بخشی از هیات رییسه فعلی با نامزد مورد نظر رییس سابق فدراسیون فوتبال ائتلاف کرده اند.

1234