ممبینی کاندیدای ریاست فدراسیون می شود یا نمی شود؟

ممبینی کاندیدای ریاست فدراسیون می شود یا نمی شود؟

پایگاه خبری فوتبلی- هدایت الله ممبینی عضو کنونی هیات رییسه فدراسیون فوتبال علاقه ای بسیار زیاد برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال دارد.

به گزارش فوتبالی، او با حربه حضور در انتخابات بدش هم نمی آید در آخر با اصلی ترین نامزد انتخابات در ازای گرفتن یک پست مهم لابی کند.

با این حال شنیده می شود ممبینی درست مثل انتخابات اسفند 98 که با دستور فیفا لغو شد، باز هم تلاش می کند برای ریاست فدراسیون ثبت نام کند و سپس منتظر اتفاقات انتخاباتی و لابی و اقدامات سایر نامزدها باشد.

ممبینی اخیرا تلاش هایی برای ائتلاف با علی کریمی داشته بدش نمی آید با گروه فوتبالی ها در کارزار انتخابات شرکت کند و شانس خود را بالاتر ببرد.

البته از نظر بسیاری از کارشناسان ممبینی شانس زیادی برای رسیدن به صندلی ریاست ندارد. اراده جدی او برای شرکت در انتخابات ریاست نشان میدهد او خودش هم می داند مجمع عمومی برای ریاست احتمالا به او رای نخواهد داد.

پس حضور در انتخابات ریاست و صبر درباره تحولات انتخاباتی و روشن شدن تکلیف بازنشسته ها و تبدیل شدن به گزینه جدی در صورت حذف چند نامزد ریاست هم می تواند یکی دیگر از پلن های جدی انتخاباتی هدایت ممبینی باشد.

در هر صورت باید ببینیم شرایط به چه سمتی پیش خواهد رفت و ممبینی چه نقشه ای را پیاده می کند.

1234