گزارش ویژه/ بررسی آخرین وضعیت کیومرث هاشمی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال؛ نایب رییس یک و دو احتمالا رغبتی و عزیزمحمدی نایب سوم قطعی پریا شهریاری

گزارش ویژه/ بررسی آخرین وضعیت کیومرث هاشمی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال؛ نایب رییس یک و دو  احتمالا رغبتی و عزیزمحمدی نایب سوم قطعی پریا شهریاری

پایگاه خبری فوتبالی- کیومرث هاشمی نامی است که در روزهای اخیر اخبار زیادی درباره حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال در پست ریاست منتشر شد و در نهایت فردا ثبت نام می کند.

به گزارش فوتبالی، اولین بار خبر حضور قطعی او در انتخابات در فوتبالی منتشر شد.

زمانی که این خبر بر سر زبان ها افتاد، خیلی ها بر این باور بودند که سرپرست اسبق فدراسیون فوتبال در سالهای ۸۵ و ۸۶ و رئیس سابق کمیته ملی المپیک با حمایت چند چهره و جریان سیاسی وارد فوتبال می شود. 

منتهی نکته اینجاست که مجمع عمومی فدراسیون هیچ ارتباطی به جریان و بازی های سیاسی ندارد و کسی می تواند حمایت مجمع را داشته باشد که ارتباط خوبی با اعضا داشته باشد.

با این حال از همان ابتدا برخی تحلیل ها حکایت از این مساله داشت که هاشمی با وجود شرکت در انتخابات هم کار سختی برای رییس شدن دارد.

امروز شایعه ای منتشر شد که مهدی محمدنبی دبیرکل کنونی فدراسیون فوتبال که ارتباط قدیمی و دوستانه ای با کیومرث هاشمی دارد، قرار است نایب رییس اول کیومرث هاشمی باشد اما این شایعه تایید نشد. در هر حال تلاشهایی شد تا برای کیومرث هاشمی حمایت حیدر بهاروند برای ائتلاف جلب شود. به این ترتیب که بهاروند نایب دوم کیومرث هاشمی شود و سپس علی رغبتی با عنوان نایب رئیس اول انتخاب شود.

پس از آن کیومرث هاشمی جلسه ای با وزیر ورزش برگزار کرد تا با توجه به استفاده از رغبتی و نبی(برای دبیرکلی) دو مدیر مورد اعتماد وزیر، حمایت عالی ترین مقام ورزش کشور را برای انتخابات فدراسیون فوتبال جلب کند. منتهی طبق شنیده ها نتیجه این جلسه و صحبت های وزیر زیاد باب میل هاشمی نبوده است. حتی این خبر مطرح شد که رغبتی بازنشسته است و نمی تواند طبق قانون در انتخابات فوتبال شرکت کند. بعد از آن بود که شایعه شد هاشمی از حضور در انتخابات فوتبال منصرف شده است اما با توجه به اینکه اساسنامه مشکلی درباره بازنشستگی ندارد کیومرث وارد انتخابات شد.

در هر حال دیشب بهاروند به هاشمی پاسخ منفی داد تا رغبتی نایب یک هاشمی شود و به احتمال زیاد عزیزالله محمدی نایب رییس دوم و رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کیومرث هاشمی شود. نایب رییس سوم فدراسیون فوتبال هاشمی و رییس کمیته فوتبال بانوان او هم پریا شهریاری است.

1234