مجدمی : برای صنعت نفت خوشحالم/ هر وقت صلاح ببینم جدا می شوم

مجدمی : برای صنعت نفت خوشحالم/ هر وقت صلاح ببینم جدا می شوم

پایگاه خبری فوتبالی- تنها بازیکن ایرانی لیگ یک قطر که چندین سال در صنعت نفت آبادان توپ زده احتمالا دوباره به ایران بر خواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، مسلم مجدمی در خصوص شرایط تیم المعیذر در لیگ یک قطر به خبرنگار ما گفت: اول فصل خوب شروع نکردیم اما بعدش چند برد خوب آوردیم و فاصله امتیازی خیلی کم بود ولی بازی آخر با الشهانیه، تیمی که پارسال از لیگ ستارگان به لیگ یک سقوط کرده بود را ما باختیم و چون VAR هم نبود پنالتی ما گرفته نشد و یک گلم سالم ما را آفساید اعلام کردند و اختلاف امتیاز زیاد شد. بازی های آخر است و یک ماه و نیم بیشتر از این فصل نمانده و بخاطر همین شرایط برای صعود کمی سخت شد ولی ما تلاشمان را می کنیم به هر حال فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد انشاالله بتوانیم بازی های بعدی جبران کنیم .

این بازیکن که هشت سال در صنعت نفت آبادان توپ زده در خصوص شرایط این تیم و بالا نشینی ادامه داد: بازی های تیم صنعت نفت آبادان را دنبال می کنم و علاقه خاصی به هواداران و تیم نفت دارم چون من آنجا بزرگ شدم . خیلی خوشحالم این تیم نتیجه می‌گیرد امیدوارم نتایجش مثل سال گذشته ما نشود من فکر می کنم پارسال نیم فصل اول همین‌گونه شروع کردیم ولی با مشکلاتی که پیش آمد نتوانستیم به خوبی قبل  ادامه دهیم. امیدوارم امسال هم این مشکل برای نفت پیش نیاید و همه چیز خوب پیش برود.

این بازیکن در پایان در خصوص اینکه احتمال جدایی اش در پایان فصل وجود دارد یا نه گفت: من دو، سه پیشنهاد خیلی خوب از ایران دارم منتظر تصمیم مدیر برنامه هایم هستم.در قراردادم یک بند جدایی دارم و هر موقع که صلاح دیدم می‌توانم جدا شوم انشالله بتوانم یک تصمیم خوب بگیرم این جا هم یک ماه بیشتر تا پایان کار نمانده اما فعلا تصمیم خاصی نگرفتم و باید ببینم چه می شود.

1122