بیت‌سعید: مسئولان آبادان باید از صنعت نفت حمایت کنند

بیت‌سعید: مسئولان آبادان باید از صنعت نفت حمایت کنند

پایگاه خبری فوتبالی- حسن بیت‌سعید مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مسئولان آبادان باید از تیم ما حمایت کنند تا روند خوب‌مان را تا پایان لیگ ادامه دهیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حسن بیت‌سعید درباره شرایط تیمش پس از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و گرفتن سه امتیاز این بازی هم شرایط ما را در جدول بهتر کرد. ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم، اما خوشبختانه فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم، آن هم مقابل تیمی که در لیگ امسال نتایج خوبی گرفته و جزو تیم‌های سخت‌کوش و دونده لیگ برتر محسوب می‌شود. با این حال کادر فنی ما به خوبی این تیم را آنالیز کرده بود و خوشحالم که سه امتیازی مهم در این بازی گرفتیم تا انگیزه و روحیه بازیکنان بالاتر برود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فکر می‌کردی صنعت نفت در 10 هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد؟»، خاطرنشان کرد: این تیم بعد از اتمام لیگ فصل قبل تعداد زیادی از بازیکنانش را از دست داد و قبل از شروع این فصل خیلی‌ها تصور می‌کردند که صنعت نفت با مشکل مواجه شود. با این حال با تلاش مسئولان باشگاه، آقای پورموسوی و همکارانش، بازیکنان خوبی دور هم جمع شدند و توانستیم در این 10 بازی عملکرد خوبی داشته باشیم. مهمترین نکته مثبت در تیم ما همدلی اعضای تیم است و این موضوع در آینده هم به ما کمک خواهد کرد.

بیت‌سعید در مورد اینکه آیا آنها می‌توانند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، عنوان کرد: فقط یک سوم بازی‌های سپری شده و از حالا خیلی زود است که در مورد آینده صحبت کنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و اصلاً هم دوست نداریم که با مطرح شدن بحث سهمیه آسیا روی صنعت نفت فشار مضاعف وارد شود. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و انتظارات هم از تیم ما باید منطقی باشد، اما مطمئن باشید برای خوشحالی هواداران صنعت نفت و مردم آبادان نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم.

مهاجم صنعت نفت آبادان همچنین راجع به مشکلات مالی این باشگاه که فصل گذشته به زردپوشان آسیب زد، تصریح کرد: مسائل مالی در فوتبال هم اهمیت دارد و اعتقاد من این است که مسئولان آبادان هم باید به صنعت نفت کمک کنند. این تیم تنها دلخوشی مردم آبادان بوده و حیف است که مشکلات مالی شرایط خوب تیم ما را تغییر دهد.

7474