عباسیان: اگر ساده امتیاز از دست نمی‌دادیم، الان صدرنشین بودیم

عباسیان: اگر ساده امتیاز از دست نمی‌دادیم، الان صدرنشین بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- معین عباسیان هافبک چپ پای تیم فوتبال پیکان مدعی شد اگر این تیم در دیدارهای اخیر ساده امتیاز از دست نمی‌داد، الان صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، معین عباسیان درباره پیروزی تیمش برابر نساجی قائمشهر گفت: این یک برد خوب و دلچسب بود و البته می‌دانستیم که با توجه به شرایط نه چندان خوب نساجی، همه بازیکنان این تیم می‌خواهند برای سرمربی‌شان بازی کنند و این کارمان را سخت‌تر می‌کرد.
 هافبک چپ پای تیم فوتبال پیکان در ادامه افزود: بازیکنان نساجی انگیزه زیادی داشتند و بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. ما روی یک غافلگیری گل خوردیم، ولی خوشبختانه به بازی برگشتیم و در نهایت یک برد مهم و شیرین را به دست آوردیم تا موقعیت‌مان در جدول بهتر شود.

وی در مورد شرایط پیکان در این فصل و اینکه هدف آنها قرار گرفتن در چه رتبه‌ای است، تصریح کرد:‌ خدا را شکر وضعیت ما تا اینجا خوب بوده و هدف باشگاه این است که در نیمه بالای جدول باشیم. ما البته در بعضی از بازی‌ها گاف دادیم و اگر ساده امتیاز از دست نمی‌دادیم، الان در صدر جدول قرار داشتیم. با این حال تلاش می‌کنیم تا این روند خوب را ادامه دهیم.

عباسیان راجع به کار کردن با مهدی تارتار خاطر نشان کرد: تارتار یک مربی جدی و مصمم است و کار کردن با این مربی بسیار خوب است. در پیکان اسم‌ها بازی نمی‌کنند و هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب قرار می‌گیرد. خدا را شکر همه در تیم ما تلاش می‌کنند تا بهترین باشند.

هافبک پیکان با اشاره به شرایط خودش در این تیم گفت: وضعیت من در حال حاضر خوب است. البته اولین باری که امسال بازی کردم در دیدار با صنعت نفت بود که متأسفانه در دقیقه 70 از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم، ولی چون بازیکن نداشتیم مجبور شدم با آن شرایط بازی کنم. من چند هفته را از دست دادم و بدشانسی من این بود که بازی‌ها هم فشرده برگزار می‌شد. خوشبختانه شرایط من بهتر شده است و امیدوارم در بازی‌های آینده به ترکیب اصلی برسم.

6641