«پوگبای جدید» که به کابوس پوچتینو در اولین بازیش تبدیل شد

«پوگبای جدید» که به کابوس پوچتینو در اولین بازیش تبدیل شد

پایگاه فوتبالی - آکادمی سن اتین در سالهای اخیر بازیکنان بزرگی را پرورش داده است. به طور مثال آنها از فروش ویلیام سالیبا و وسلی فوفانا 60 میلیون یورو درآمدزایی کردند، دو مدافع میانی بودند که در آکادمی این تیم رشد کردند و راهی تیم های دیگر شدند.

به گزارش فوتبالی، دیروز سن اتین و پی اس جی به مصاف هم رفتند و در اولین بازی پوچتینو در تیم جدیدش، از یک ستاره جدید رونمایی شد. لوکاس گورنا دواث، هافبک 17 ساله تیم سن اتین درخشان ظاهر شد. این بازین تکنیک بالایی ندارد اما به خوبی توانست مارکو وراتی را تحت سلطه بازی خودش قرار بدهد و چند توپربایی درخشان داشت و در یک امتیازی که تیمش در مقابل قهرما نسالهای اخیر لیگ فرانسه کسب کرد، درخشان ظاهر شد.

گورنا دواث در این فصل 14 بازی در لیگ فرانسه داشته که در زمینه توپربایی درخشان ظاهر شده است. او قدرت حمل توپ بالایی ندارد اما به خوبی پرس می کند و تلاشی که برای توپربایی داشته باعث شد تا به بازیکنی کلیدی در این بازی تبدیل شود.  این بازیکن که 17 سال پیش در منطقه ویانوئوه سن ژرژ متولد شده، جدیدترین پدیده تیم سن اتین است. دواث حالا در مطبوعات فرانسه به خاطر دوندگی و جنگندگی خود با پل پوگبا مقایسه می شود. 

4125