انتقاد از عملکرد رونالدو مقابل میلان: هیچ حرکت تاثیرگذاری نداشت

انتقاد از عملکرد رونالدو مقابل میلان: هیچ حرکت تاثیرگذاری نداشت

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس روز چهارشنبه به جنگ برای اسکودتو برگشت. پس از شروعی بی ثبات، بیانکونری ها در سن سیرو توانستند میلان صدرنشین را با نتیجه سه بر یک شکست بدهند که کیزه زا با ثبت دو گل عملکرد درخشانی داشت، مک کنی نیز گل سوم را زد و شزنی و کولوسفسکی دیگر ستارگان میدان بودند. این سه امتیاز کلیدی باعث شد تا یووه در رتبه چهارم جدول قرار بگیرد و در جایگاه کسب سهمیه چمپیونزلیگ قرار بگیرد و فقط هفت امتیاز تا صدر جدول فاصله داشته باشد.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس اما شب خوبی مقابل میلان نداشت و بی ثبات ظاهر شد. در حقیقت تیم پیولی تمرکز ویژه ای روی مهار رونالدو گذاشته بود و کریستیانو مجبور شد که مثل قدیم به سمت چپ برود اما طبیعتا سرعت دوران جوانی خود را نداشت. هر بار رونالدو صاحب توپ می شد، چند بازیکن میلان در اطرافش بودند و به او فضا نمی دادند. مهمترین حرکت رونالدو مربوط به زمانی بود که مک کنی را با دوناروما تک به تک کرد.

عملکرد رونالدو مقابل میلان با انتقادهایی همراه شده است. نشریه ایتالیایی گاتزتا دلوا اسپورت نمره 5 از 10 را برای رونالدو انتخاب کرده و نوشته است:" چرا مثل ایام قدیم این قدر در جناحین بازی کرد؟ ارتباططش با تیم را از دست داده بود، هیچ حرکت تاثیرگذاری نداشت و توسط هم تیمی هایش نادیده گرفته شد. قطعا او باید تعویض می شد اما مربی ترجیح داد که به این بازیکن بی احترامی نکند. "

توتواسپورت که نشریه تورینی است با رونالدو مهربان تر بود و نمره 6.5 از 10 را برای وی انتخاب کرد و نوشت:" او را فقط در نیمه اول و در دقیقه 21 دیدیم، زمانی که رومانیولی توپلش را دفع کرد. در نیمه دوم با روحیه بیشتری بازی کرد، پاسهای خوبی داد و به فرابوتا در مورد حرکتش روی صحنه گل دوم توضیح داد."

4125