زیدان به قرنطینه رفت و شاید بازیهای بعدی رئال مادرید را از دست بدهد

زیدان به قرنطینه رفت و شاید بازیهای بعدی رئال مادرید را از دست بدهد

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید به علت در تماس بودن با فردی مبتلا به کرونا، به قرنطینه رفته است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در حال حاضر اوضاع خوبی دارد و حالش خوب است. نتیجه تست انتی بادی وی منفی بوده است اما هنوز نتیجه تست PCR وی که امروز صبح داده، مشخص نشده است. زیدان امروز صبح به زمین تمرین رئال مادرید رفت و مثل کل بازیکنان تست کرونا داد و انتظار می رود که نتیجه تست وی تا شب مشخص شود.

زیدان تا زمان مشخص شدن نتیجه تست باید در قرنطینه باشد و نمی تواند با عضوی از تیم در تماس باشد. اگر نتیجه تست منفی باشد، لالیگا تصمیم می گیرد که آیا بدون مشکل در کنار تیمش باشد و در مقابل اوساسونا هدایت تیم را به عهده داشته باشد یا این که همچنان در قرنطینه بماند. ما اگر نتیجه تست زیدان مثبت باشد، نه تنها بازی با اوساسونا بلکه بازی چهارشنبه آینده در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا مقابل بیلبائو را هم از دست می دهد.

رئال مادرید آخرین جلسه تمرینی خود قبل از بازی با بیلبائو را در روز جمعه در والدبباس انجام خواهد داد که بعد از تمرین، بازیکنان مستقیما راهی پامپلونا می شوند. در حال حاضر البته مشخص نیست که بازی شنبه برگزار می شود یا به خاطر بارش برف احتمالی، مسابقه به روز یکشنبه مشکل خواهد شد. اگر زیدان به بازیهای آینده نرسد، دستیارش داوید بتونی هدایت رئال مادرید را به عهده خواهد گرفت.

تا کنون از زمان شیوع کرونا پنج عضو رئال مادرید به کرونا مبتلا شده اند: هازارد، یوویچ، میلیتائو، کاسمیرو و ماریانو دیاز.

4125