آمار فاجعه‌بار سانچز در ضربات پنالتی؛ او مقصر شکست اینتر است؟

آمار فاجعه‌بار سانچز در ضربات پنالتی؛ او مقصر شکست اینتر است؟

پایگاه خبری فوتبالی – آمار پنالتی‌ زدن‌های الکسیس سانچز بسیار بد است و با پنالتی شب گذشته بدتر هم شده. به همین دلیل هم برخی هواداران او را مقصر اصلی شکست اینتر می‌دانند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های سری آ تیم اینتر به مصاف سمپدوریا رفت. در این دیدار اینتری‌ها ۲-۱ مغلوب حریف خود شدند اما نکته مهم اینجا بود که قبل از به ثمر رسیدن گل سمپدوریا، اینتری‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه را الکسیس سانچز، مهاجم شیلیایی آبی و مشکی پوشان از دست داد.

این پنالتی شاید یکی از دلایل اصلی شکست اینتری‌ها بود اما مسئله اصلی اینجاست سانچز اصلا آمار خوبی در این زمینه ندارد. او در مجموع در تمام دوران کاری‌اش ۱۲ بار پشت ضربه پنالتی ایستاده که ۸ مورد از این تعداد از دست رفته و به عبارتی سانچز تنها ۴ ضربه از ۱۲ ضربه (یک سوم و تقریبا ۳۳٪) را به گل تبدیل کرده است.
سانچز فصل گذشته در دیدار اینتر مقابل برشا یک پنالتی گل کرده و ۳ بار هم برای آرسنال توانسته از روی نقطه پنالتی به گل برسد. او البته سابقه از دست دادن پنالتی را با پیراهن آرسنال دارد و با پیراهن دیگر تیم‌‌هایی که در آن‌ها بازی کرده یعنی منچستر یونایتد و اینتر هم پنالتی از دست داده است.

تنها تیم‌هایی که سانچز در آن‌ها پنالتی از دست نداده، بارسلونا و اودینزه هستند و دلیل آن هم این است که سانچز هرگز در این تیم‌ها پشت ضربه پنالتی نایستاده است!

1101