پیرلو: تمدید با دیبالا به من مربوط نیست/ ۳ امتیاز مهمی کسب کردیم

پیرلو: تمدید با دیبالا به من مربوط نیست/ ۳ امتیاز مهمی کسب کردیم

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم یوونتوس پس از برد مقابل میلان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، پیرلو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: برای ما این برد اهمیت زیادی داشت. نتایج تیم‌های بالای سر ما در جدول برای ما خیلی مهم نبود و تمرکزمان روی پیشرفت خودمان بود. حالا پس از چند ماه می‌بینیم که کجا هستیم. مهم‌ترین مسئله روحیه تیم بود که باید کنترل شود. مخصوصا در بازی‌ مقابل صدرنشینان. نکته کلیدی از لحاظ تاکتیک را باید قراردادن کیه‌زا مقابل هرناندز دانست. ایده ما این بود که هرناندز را تحت فشار قرار دهیم تا او فرصت حمله نداشته باشد مخصوصا اینکه او در مصاف‌های یک در مقابل یک خوب کار می‌کند. ربیو پس از ۲ بازی حضور روی سکوها در بای قرار گرفت و شاداب بود. او هنوز پتانسیل خود را متوجه نشده است. بنتانکور هم خسته بود و احتمال داشت کارت زرد دوم را دریافت کند. بنابراین او را تعویض کردیم.

پیرلو در ادامه افزود: قبل از گل حریف خطا اتفاق افتاد و داور باید در سوت خود می‌دمید. پس از آن‌ها دنیلو باید بهتر عمل می‌کرد و در کل تیم‌ما باید بهتر می‌بود هرچند که همه چیز از یک خطا آغاز شد.

سرمربی تیم یوونتوس درباره دیبالا افزود: خوش شانس هستم که می‌توانم بر اساس تمرینات هر هفته ترکیب بازی را انتخاب کنم. نیاز داشتیم تا دیبالا به شرایط فیزیکی مناسب برید زیرا او هنوز هم از نظر جسمانی ۱۰۰ در صد آماده نیست. فشار بر باشگاه برای تمدید قرارداد با دیبالا؟ نه. این وظیفه من نیست. نمی‌خواهم خودم را درگیر مسائل قراردادی کنم.

1101