سرمربی منچستر یونایتد پس از حذف: مشکل روحی روانی نداریم!

سرمربی منچستر یونایتد پس از حذف: مشکل روحی روانی نداریم!

پایگاه خبری فوتبالی –  سرمربی تیم منچستر پس از پایان بازی مقابل منچستر سیتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، سولشر پس از بازی در گفت و گو با اسکای اسپورت گفته: منچستر سیتی می‌تواند گل‌های زیبای زیادی به ثمر برساند. شما باید این مسئله را قبول کنید اما زمانی که شما روی ۲ ضربه شروع مجدد ساده گل دریافت می‌کنید ناامید کننده است. این یعنی تنها در آن لحظات خوب کار نکرده‌اید. به اندازه کافی شانس‌های مهم ایجاد نکردیم. حریف هم به همین ترتیب.

سولشر در ادامه گفت: آن ظرافت اضافی که در چند بازی اخیر داشتیم را در بازی مقابل سیتی نداشتیم و به اندازه کافی خوب نبودیم. مقابل یک منچستر سیتی آماده بازی کردیم. حریف عالی بود. زمانی که آن‌ها عالی باشند شما هم باید عالی باشید تا آن‌ها را شکست دهید. ما از این مسئله ضربه خوردیم. در حال نزدیک شده به موفقیت هستیم. منچستر حالا خیلی بهتر از منچستری است که سال گذشته در مرحله نیمه نهایی حذف شد.

سرمربی منچستر یونایتد در پاسخ به انتقاداتی مبنی بر شکست‌های متعدد شیاطین سرخ در نیمه‌نهایی‌ها گفت: مشکل حذف شدن ما در مرحله نیمه نهایی روحی روانی نیست. برخی اوقات شما تیم‌های خوبی را در نیمه نهایی‌ها ملاقات می‌کنید. ما با منچستر سیتی بازی کردیم که شاید بهترین تیم در انگلیس است.

1101