اتهامات جدید مسیِ قاچاقچی‌ها: برای بازیکنان جوان دلالی می‌‌کرد!

اتهامات جدید مسیِ قاچاقچی‌ها: برای بازیکنان جوان دلالی می‌‌کرد!

پایگاه خبری فوتبالی – فردی زاپاتا گارزون (با نام مستعار مسی) که یکی از مشهورترین دلالان مواد مخدر در آمریکای نوبی است قصد داشته ثروت خود را وارد یک آژانس فوتبالی در کلمبیا کند و از این طریق وارد ورزش شود. او هم اکنون دستگیر شده اما شواهد زیادی مبنی بر ورود او به فوتبال به گوش می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، زاپاتا گارزون یکی از معروف‌ترین قاچاقچی‌های مواد مخدر است که با نام مستعار مسی در دنیای جرم و جنایت شناخته می‌شود. گارزون اخیرا بابت پولشویی و جا به جایی مواد مخدر دستگیر شده و در زندان به سر می‌برد. حالا حرف‌های جالبی درباره اتهامات او در رسانه‌ها منتشر شده که برای فوتبالدوستان جالب به نظر می‌رسد.

طبق اعلام El Espectador او قصد داشته تا وارد دنیای فوتبال شود. این رسانه گفته گارزون می‌خواسته به عنوان یک ایجینت و مدیر برنامه برای بازیکنان جوان در کلمبیا فعالیت کند و یک آکادمی هم در منطقه اورابا آنتیوکیا تاسیس کند. او به دلیل این حمایت‌ها از بازیکنان جوان به شهرت خوبی رسیده بود زیرا والدین بازیکنان جوان اصلا نمی‌دانستند او یک انسان شرور است که در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می‌کند.

این تنها فعالیت فوتبالی او نبوده زیرا فرناندو موریلو از اداره تحقیقات جنایی کلمبیا و اینترپل اعلام کرده گارزون در دسته دوم فوتبال حرفه‌ای کلمبیا هم مشغول بوده است.

1101