کومان پس از برد: با صدر فاصله داریم اما تا آخرین بازی می‌جنگیم!

کومان پس از برد: با صدر فاصله داریم اما تا آخرین بازی می‌جنگیم!

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته تیم بارسلونا توانست بیلبائو را ۳-۲ شکست دهد و خود را به رتبه سوم جدول برساند. بارسا حالا فاصله‌اش را با اتلتیکو کم کرده و می‌تواند به قهرمانی فکر کند.

به گزارش فوتبالی، کومان پس از پایان بازی با تمجید از پدری گفته: پدری نشان می‌دهد که با وجود جوانی و سن کمش به بلوغ رسیده. درخشش مسی؟ او همیشه بازی خود را نشان داده و تمایل و عطشش را برای موفقیت دیده‌ایم اما در بازی امشب (شب گذشته) این مسئله با گلزنی همراه شد. مسی برای ما بسیار مهم است.
سرمربی تیم بارسلونا بابت بازگشت به بازی پس از عقب افتادن بسیار خوشحال است. او گفته: نتیجه نهایی بازی اختلاف گل کمی را نشان می‌داد و ما در بسیاری از زمینه‌ها بهتر از حریف بودیم. حریف ۱-۰ پیش افتاد و ما در خط دفاعی هماهنگی نداشتیم اما بازی را کنترل کردیم. بابت نتیجه خوشحالم و اینکه چگونه آن را به دست آوردیم. بابت نمایشی که نشان دادیم و جوری که بازی کردیم شایسته برد بودیم. تیم عالی بازی کرد.

بارسلونا با این برد به رده سوم جدول رسید و حالا ۷ امتیاز با اتلتیکو مادرید صدرجدولی فاصله دارد. کومان در این رابطه گفته: می‌خواهیم تا آخرین بازی بجنگیم. با صدر جدول فاصله داریم اما در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم.

1101