مهاجم سابق و خشن اتلتیکو مادرید از عربستان سر در می‌آورد؟

مهاجم سابق و خشن اتلتیکو مادرید از عربستان سر در می‌آورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی دیگو کاستا، مهاجم اسپانیایی کارکشته تیم اتلتیکو مادرید که با این تیم افتخارات زیادی کسب کرده بود، قرارداد خود با این تیم را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد. گفته می‌شد که یوونتوس به این بازیکن علاقه دارد و ممکن است که این بازیکن در ژانویه به یوونتوس رفته و با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی شود اما این ادعا توسط برخی از رسانه‌ها رد شد و ادعای جالب تری مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، به گفته‌ی نشریه‌ی پرتغالی رکورد، دیگو کاستا با پیشنهادی از لیگ عربستان روبرو شده است. این پیشنهاد مربوط به باشگاه الهلال بوده و رقمی معادل با 17 میلیون یورو دارد. باشگاه الهلال عربستان برای تقویت خط حمله اش در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب دیگو کاستا مهاجم سابق اتلتیکو مادرید است. طبق گزارش این رسانه پرتغالی باشگاه متمول سعودی پیشنهاد 17 میلیون یورویی برای جلب رضایت این بازیکن ارائه کرده است اما هنوز خبری از واکنش مهاجم سابق و خشن اتلتیکو مادرید نسبت به این پیشنهاد نشده است.

گفتنی است که دیگو کاستا از زمانی که سوارز به اتلتیکو رفته بود، نقش بسیار کمرنگی در این تیم پیدا کرد و بالاخره پیش از آغاز نقل و انتقالات زمستانی قرارداد خود با روخی بلانکو را فسخ کرد تا تبدیل به بازیکنی آزاد شود.

1470